Studenti Multimediální tvorby v propagaci jsou systematicky připravováni k samostatnému podnikání v oblasti grafické a fotografické tvorby zaměřené na propagační a reklamní činnost nebo na zaměstnání v malých a středních firmách.
Kód oboru: 82-43-N/11
Forma studia: Denní
Délka vzdělávacího programu: 3 roky
Standardní školné: 15.000 Kč/rok
Profil absolventa
Součástí výuky je odborná praxe, která je v 1. a 2. ročníku zařazena jako souvislá. Ve třetím ročníku praxe probíhá vždy jeden den v týdnu. Tento způsob praxe ve třetím ročníku umožňuje trvalý (celoroční) kontakt studenta s pracovištěm, upevňuje jeho pracovní návyky a vztah k pracovnímu kolektivu. Dlouhodobý kontakt mezi studentem a praxí vede ke vzájemnému poznání a možnosti budoucí spolupráce. Umožňuje průběžně konzultovat problematiku, kterou zpracovává ve své absolventské práce.
Studenti jsou připravováni tak, aby po ukončení studia byli schopni v rámci svého pracovního uplatnění realizovat zejména následující činnosti:
- Grafické činnosti využívané v reklamní praxi
- Použití fotografie v propagační tvorbě
- Využití audiovizuálního materiálu v propagaci
- Vytvoření webové prezentace
- Vytvoření návrhu optimálních propagačních materiálů pro objednatele
- Tvorba ucelené reklamní kampaně
- Propagační tvorba od vlastního návrhu až po jeho konečnou realizaci
- Samostatná tvůrčí umělecká produkce
Uplatnění absolventa
Absolventi jsou připravováni tak, aby po ukončení studia našli uplatnění zejména jako:
- odborní pracovníci v reklamním průmyslu a propagační tvorbě
- pracovníci v oblasti zaměřené na tvorbu a zpracování fotografie
- pracovníci grafických studií
- specialisté na grafický design
- pracovníci v redakcích novin, časopisů a v nakladatelstvích
- pracovníci v reklamních agenturách
- zaměstnanci v propagačních odděleních firem a institucí